1402-06-19 07:05
446
0
86393
مدیرکل میراث‌فرهنگی گلستان خبر داد:

فعالیت 182 اقامتگاه بوم‌گردی دارای مجوز در گلستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از فعالیت 182 اقامتگاه بوم‌گردی در سطح استان با ظرفیت بیش از ۵ هزار نفر خبر داد.

به گزارش گلستان ما، محمدجواد ساوری در گفتگو با خبرنگاران، گفت: اکنون ۱۸۲ اقامتگاه بوم‌گردی در سطح استان فعال است که این تعداد واحد با ظرفیت بیش از ۵ هزارنفری میزبان مسافران و گردشگران ورودی به استان است.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان بیان کرد: این تعداد اقامتگاه بوم‌گردی با ۱۷۸ هزار مترمربع عرصه و ۳۷ هزار مترمربع اعیان، زمینه اشتغال بیش از ۶۶۰ نفر را به‌صورت مستقیم در استان فراهم کرده است.

 او اظهار امیدواری کرد با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان و ارائه خدمات مطلوب توسط مراکز اقامتی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی شاهد میزبانی شایسته از گردشگران در تأسیسات گردشگری و مراکز اقامتی استان باشیم.

 ساوری با تأکید بر این‌که بخشی از چالش‌های گردشگری به دلیل عدم نظارت مناسب و کافی است، افزود: تیم‌های نظارتی با حضور نماینده انجمن‌های تأسیسات گردشگری و کارشناسان اداره کل باهدف افزایش کیفیت ارائه خدمات به گردشگران ورودی به استان در حال نظارت‌های مستمر از تأسیسات گردشگری استان هستند.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان یادآور شد: سامانه ۰۹۶۲۹ آماده دریافت نظرات، شکایت، انتقاد و پیشنهاد مردم و گردشگران نوروزی در مدت اقامت در استان گلستان است.
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.